Виробники алкоголю все частіше спрямовані на жінок: чому це становить небезпеку

  • 08.03.2024 17:16
  • 2 хвилини читання
Виробники алкоголю все частіше спрямовані на жінок: чому це становить небезпеку

Про хвилюючу статистику почали говорити в Всесвітній організації охорони здоров'я.

Також слід звернути увагу, що пиво зміцнює кістки, знижує ризик серцевих захворювань і сприяє омолодженню мозку. Чи дійсно пиво настільки корисне?

Це особливо небезпечно в тому сенсі, що чоловіки, жінки та інші меншини різним чином страждають від шкідливого впливу алкоголю, а індустрія алкоголю адаптує свою маркетингову стратегію до різних груп населення.

"Стверджується в повідомленні, що політика контролю над алкоголем залишається в значній мірі гендерно сліпою".

Який напрямок обрали маркетологи?

Говорять, що сучасна промисловість все більше звертається до жінок - починаючи від упакування і закінчуючи рекламою, де вони роблять ставку на фемінізм або жіночу дружбу.

Наприклад, в Африці та Індії цільовою аудиторією реклами підсолоджених напоїв є жінки, які символізують свободу та можливості.

Маркетологи використовують чоловіків як цільову аудиторію, коли реклама відтворює стереотипи про чоловічу маскулінність.

Небезпеки поширення споживання алкоголю

Інформація від ВООЗ свідчить, що чоловіки більше нахилени до зловживання алкоголем та розвитку залежності. Але жінки можуть зазнати більших шкідливих наслідків навіть при меншому споживанні алкоголю.

Крім того, розлади, пов'язані з вживанням алкоголю, прогресують у жінок швидше. Також жінки мають вищі ризики відчути "вторинну шкоду", коли алкоголь вживають їхні партнери або члени сім'ї.