Аналіз понад 600 наукових досліджень підтвердив, що освіта сприяє подовженню життя незалежно від віку, статі, місця проживання та інших соціально-демографічних факторів. Проте механізми цього зв'язку залишаються невідомими.
Також на тему того, як іпохондрія впливає на тривалість життя.
Нове дослідження вивчає вплив освіти.
Фахівці з Школи громадської охорони здоров'я імені Джозефа Мейлмана при Колумбійському університеті, разом з іншими медичними і науковими центрами США, Норвегії та Великобританії вирішили дослідити, чи може освіта впливати на тривалість життя людей.
У своєму новому дослідженні вчені скористались інформацією з Фремінгемського дослідження серця, яке відзначається тривалим періодом проведення серед мешканців міста Фремінгем, штат Массачусетс. Це дослідження було запущено у 1948 році і зараз охоплює вже три покоління.
Вчені вивчали вплив генетичної та соціальної спадковості на рівень освіти, а також їх вплив на процес старіння. Тому у своїй роботі вони вирішили дослідити зв'язок між освітою, біологічним старінням та смертю.
Дані 3101 учасника дослідження серця Фреймінгему були проаналізовані. Рівень освітньої мобільності був визначений за різницею в освіті між батьками та дітьми шляхом порівняння даних різних поколінь. Крім того, застосували алгоритм DunedinPACE до геномних даних учасників, отриманих з крові, що дозволяє оцінити швидкість біологічного старіння. Дослідники також врахували статистику смертності та тривалості життя учасників.
Навчання допомагає уповільнити процес старіння та сприяє тривалому життю.
Після обробки та вивчення цих даних, вчені прийшли до висновку, що освіта може забезпечити сповільнення процесу старіння. Інше слово , кожні додаткові два роки навчання в порівнянні з батьками зменшували темпи біологічного старіння на 2 – 3% у учасників дослідження. Це, в свою чергу, призводило до зниження ризику смерті на близько 10%.
Зв'язок між вищим рівнем освіти та поліпшенням здоров'я людей похилого віку залишався подібним у різних покоління і зберігався при порівнянні дітей з однієї сім'ї. Це означало, що брати та сестри з вищим рівнем освіти, в середньому, залишалися молодшими довше і мали краще здоров'я, ніж їх менш освічені родичі.